FAQ


Betalning

Vilka betalningsmetoder finns tillgängliga?

Vi erbjuder för närvarande följande betalningsmetoder: Kreditkort, Klarna och Swish. Innan du använder någon av dessa, se till att du har läst deras användarvillkor och sekretesspolicyer.

Hur kan jag se till att jag lagt beställningen?

Efter beställningen får du en bekräftelse om du har angett korrekt mailadress. Om du inte får detta mejl inom 48 timmar, vänligen kontakta kundtjänst.

Jag har betalat via Klarna, var är min faktura?

Din faktura skickas via Klarna, till den e-postadress du använde när du gjorde din beställning hos oss.

Hittar du inte fakturan?

1. Titta gärna i skräppostmappen i din e-postklient.

2. Logga in med Bank-ID och se fakturan direkt

https://app.klarna.com/login

Fortsatta problem?

Kontakta Klarna direkt på telefonnummer 08 120 120 10 eller genom deras chatt som du hittar på Klarnas hemsida https://www.klarna.com/se/kundservice/


Frakt

När kan jag förvänta mig leverans?

Alla beställningar kommer att behandlas och skickas så snart som möjligt. När vi har lämnat över din beställning till transportören får du en leveransbekräftelse via e-post.

Kan jag avbryta beställningen?

Ja. Du kan avbryta beställningen innan den har skickats. För att avbryta en beställning, vänligen kontakta oss på [email protected]

Beställningar gjorda av misstag!

Om du har lagt en beställning av misstag eller om du har gjort ett misstag vid beställningen måste du kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt inom en timme efter beställningen så att vi kan ändra eller annullera beställningen innan den skickas .

I vilka länder transporterar vi?

Vi levererar till hela Sverige och europeiska länder.


Ändrats

Gäller 14 dagars bytesrätt?

Ja det är sant! Vi erbjuder alltid fri bytesrätt i 14 dagar från det att du mottagit ditt paket. Observera att vi inte accepterar byten som begärs senare än fjorton dagar efter att du har mottagit dina varor.

Hur hittar jag mitt ordernummer?

Du hittar ditt ordernummer i din orderbekräftelse som vi skickade till dig via e-post när du gjorde beställningen.

Hur hittar jag namnen på produkterna?

Alla produkter och produktnamn finns i din orderbekräftelse som vi skickade till dig via e-post när du gjorde beställningen.

Är min ersättare gratis?

Ja! Vi erbjuder gratis byten, vilket innebär att vi står för porto, hantering och paketeringskostnader när du gör ett byte.

Har du ytterligare frågor angående ditt utbyte? Kontakta oss här.


Annullerat köp

Gäller 14 dagars ångerrätt?

Ja det är sant! Vi följer distansavtalslagen, du har fri ångerrätt i 14 dagar från att du mottagit ditt paket. Observera att vi inte tar emot returer som skickas tillbaka till oss senare än 14 dagar efter att du mottagit dina varor.

Räknas ett outtaget paket som en retur?

Nej, det räknas inte som retur! Om ditt paket skickas tillbaka till oss från ett utlämningsställe (till exempel från ett postombud), eftersom du inte har hämtat ut det, betraktas det inte som en retur.

För paket som kommer tillbaka till oss på grund av att de inte är efterfrågade hos Postnord debiterar vi dig 200 kr för våra kostnader för frakt, returfrakt, administration och hantering. Om varans värde är lägre än 200 kr debiterar vi istället hela beloppet för outtagna paket.